Godmorgon!

Sovit halvt om halvt dåligt som vanligt. Somnade väl någon gång runt halv 5 sen vaknade jag 3 timmar senare, vaknade igen kl 8 och trodde larmet på mobilen inte gått igång. Vaknade igen halv 9 och trodde samma sak. En sista gång 1 minut innan larmet gick. Snoozade fram till kl 9 och gick senare upp 5 i 9 för jag orkade inte ligga kvar.

Klätt mig, skördat, morgonkissat och ska väl slänga i mig lite mat sen är jag redo för att köra till HBG och sitta där en timme och lyssna på vad dom har att säga. Sen ska jag skriva på papperna om praktiken, undra när jag börjar där. Nåväl, får jag väl veta sen ..

Efter det ska jag som sagt hem till putte och jag har bestämt att det ska vara en mysig dag, får hoppas jag får som jag vill annars blir det tvång (; haha..

Ha en underbar lillördag i de underbara vädret för himlen är iaf helt blå nu. Fett nice :D


Kommentarer
Postat av: Dezzi

Gullig bild :)

2010-04-14 @ 15:13:00
URL: http://dezzibooi.blogg.se/
Postat av: Henningmarlin

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-10-26 @ 07:50:13
URL: http://henningmarlin.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0