Har iaf underbara päron.

Ja man kan ju säga att dom ställer upp för en iallafall. Men det är dom väl tvungna till, de var ju dom som fixade fram mitt liv. Som just nu inte är mycket att hänga i julgranen.

Men pappa var snäll och åkte iväg och besiktiga rost-Dagge idag så att jag slapp ta ledigt från praktiken redan andra dagen. THANK YOU! Dock en jävla massa fel, som ex; Ingen triangel i bilen (hur moget är de?).

Sen har mamma också gjort mig en stor fet tjänst och de va låna ut pengar så att jag kan köpa ett busskort så att jag slipper betala 108kr om dagen för att komma till & från praktiken. Onödigt mycket pengar som jag tycker AF borde betala allt av. Dom som placerar mig så långt bort nåväl..

Så dom är lätt dagens hjältar! Älskar er, men sånt vet ni ju redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0