Kommer tummarna loss,

kommer allting på samma gång...

Jo för idag när jag var hos putte så ringde mobilen och det var Ä-holms sjukhus, blev skit rädd först och tänkte vad vill dom mig, har något hänt. Sen va de att jag sökt jobb där så dom undra om jag fortfarande var intresserad isåfall skulle vi boka in en intervju. Men har min praktik, ska börja med den för jag vill ju egentligen inte jobba i kök så vill testa något nytt helt enkelt.

När jag kommer hem och läser mina mail hade jag fått ett re: Kock och tänkte ja det är väl någon som vill tacka för ansökan och meddela att tjänsten är tillsatt men icke. "Hej är du intresserad av att jobba hos oss hör av dig för vi vill gärna träffa dig".

Why? Varför kunde inte allt detta komma för ett halv år sedan eller för ett år sen .. Nej för så är de såklart, har man redan något då är det klart att dom ska höra av sig. Bara för att liksom...

Men ändå en aning störigt för annars får man aldrig positiva svar. Nåväl, som sagt chansar på praktiken och ser om det är något för mig, om inte får jag väl ge mig ut i jobbsökar-världen igen inte mer med de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0