Lillördagen förbi.

Sitter här och lyssnar på In my head, jodå den har satt sig och jag gillar den så får väl snart bränna ut en ny skiva till bilen där den finns med för nog kommer den gillas i sommar också ;D

Åkte till AM idag och förväntades sitta där till kl 12 men redan halv 12 var gubben klar med sitt snack och jag pratade med min coach, lämnade in mitt papper som ska skrivas på av henne så inom 2 veckor har jag förhoppningsvis mina pengar yea! Sen skrev jag på praktik papper och troligen börjar jag min praktik om två veckor också. Känns nervös och lite mer nervös men känns ändå bra för då kanske man får jobb & kan börja tänka på en fortsättning.

Jag vill verkligen flytta, men vart är en bra fråga för jag vet inte var jag känner mig hemma någonstans. Ja jag vet ju redan att jag absolut aldrig kommer flytta till Perstorp, finns inte en chans i helvetet att de kommer ske. Sen känns inte Klippan så lockande heller men ja som sagt vet inte vart jag känner mig som hemma så får väl ta det i ett senare skede då när flytt kan komma på tal..

Nåväl, efter att jag varit där åkte jag till donken och köpte en läsk och försökte dryga lite då jag sagt till putte jag skulle va hos han typ halv 1 kanske. Kom dit kl tio över 12 och kröp ner i sängen. Dreglade lite på hans lakan haha sen va jag pigg och försökte få liv i han.

Kollade på film, var iväg och handlade till middagen, suttit på balkongen, kollat på film, brottningsfighter och ätit taccos. Har varit en ganska mysigt dag om man kanske kunde räkna bort att jag somnade på soffan och va dö trött när vi skulle köra. Men nu är jag åter pigg, som alltid när jag kommer hem.

Har sovmorgon imorgon och det känns ju gött, skulle egentligen leka med Fraajd men de blev ändrade planer så jag hoppas på fint väder så jag bara kan chilla och kanske vistas utomhus lite (:

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0