Njuter av en kall dryck.

Sitter och fördricker lite med mig själv, men eftersom att jag kanske ska köra och hämta killarna på stationen senare så betyder fördrink idag alkoholfritt på kvällens dricka. Så det är is, lime, limemix och sockerdricka (; Gott! Friskande gott..

Vaknade runt elva av att pappa knackade på min dörr och fråga ifall vi skulle åka till banken. Jag sa att jag ställt larmet på halv 12 så fick sova vidare sen vaknade jag och såg att kl var 10 över 12 och insåg att jag satt de på halv 1 och inte halv 12 så skyndade mig upp. Hoppade in i bilen, in på banken och tog ut pengar, in på ICA och handlade dricka och en glass, åkte hem och sitter nu här och lyssnar på in my head och dricker min drink.

Ska snart hoppa i duschen och svalka kroppen även om jag har rysningar på ryggen nu pga isdrickan . Brrrr. Också dags att plocka in kläderna i garderoben och plocka fram kvällens kläder.. What to wear?

Nej trevlig helg på er allesammans! (:

Kommentarer
Postat av: Emrelejla

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 09:02:31
URL: http://emrelejla.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0