Onsdagen 7 April.

Känner mig lite halvt duktig idag då jag har fixat med att ändra i mina deklerationspapper. Dock bestämt att jag ska skicka/lämna in det och vänta med pengarna tills i Augusti. Menar jag är van vid så lite pengar ändå så nu får jag snart någon tusen lapp i månaden och då är det mer än jag är van vid så dessa pengarna behövs nog mer senare i mitt liv så då kan jag lika gärna vänta (:

Solen skiner och i solen är det över 25grader, sånt gillas men ändå har jag inte varit ute något idag. Får väl kanske ta och göra det senare om jag orkar men kroppen är totalt orklös idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0