Thank god its friday!

Snoozade en timme innan jag äntligen gick upp idag, har nördat mig lite framför datorn och ska nu börja packa min väska för hela helgen ska spenderas hos putte så känns som halva mitt liv ska med ..

Måste plocka ut kläder till kvällens evenemang och middagarna vi ska på. Min mage kurrar så det känns som det är bra att mamma & dom håller på med mat nu. Blir lite påskmiddag , potatisgratäng med köttbullar, prinskorv ägg och sånt.. Blir nog bra (:

Ska vara hemma hos putte om två timmar så känns som jag har lite ont om tid, ändå ska jag sitta här och slösa på mina dyrbara minuter ^^, Bara något som måste göras hehe..

Trevlig helg och glad påsk till er alla (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0