Torsdagen 22 April.

Har inte sovit middag idag, vilket på ett sätt är lite konstigt för jag brukar alltid somna på puttes soffa iaf några minuter men idag har varit en totalt vaken dag. That's nice I guess..

Vi beställde pizza och körde och hämtade de sen har vi myst på soffan och kollat på film mest hela dagen. Tobbe & Michael kom hit förut så nu när putte har åkt till jobbet sitter jag inte här helt ensam utan har sällskap av dom två. Även om jag sitter vid en dator, Michael pratar i telefon och Tobbe sitter vid sin dator och jag startade Ice Age men ingen kollar haha.

Ska väl köra och hämta putte senare på jobbet ifall han får kompa, vilket jag hoppas att han får såklart. Imorgon är det fredag vilket jag inte riktigt är så glad över, vill ju helst bara hoppa över denna helgen och det märktes så fort Tobbe & Michael kom hit och pratade om kryssningen för sen började jag gråta, jag vet jag är löjlig och överkänslig men det är sån jag är och det är jag som får leva med det. Putte krama mig och började skratta, tydligen känns mitt gråt som ett skratt för han fråga hela tiden vad som var så roligt, tack för den typ haha. Han är sötast.se! (:

Nej nu ska jag spela lite FB-spel innan jag intar soffan, have a nice day! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0