Trött maggot.

Praktiken idag då? Kan ju säga att jag var trött när jag vaknade och nickade till på tåget till HBG men när man satte foten på praktiken piggna man till för de va saker att göra i 1½-2 timmar sen blev det lite slött och sen blev det städning av butik och lager sen stack jag och Oliver och hämta mat på donken sen gick vi upp och åt med Ludde sen var de tillbaka och pilla lite på hyllorna så det verka som man gjorde något.

Ibland undrar jag om det inte är de slappaste jobbet ever, kan t.o.m äta glass på arbetstid (; hahahah..

Fick gå en timme tidigare idag också eftersom att jag inte hade så mycket att göra så att gå tidigare imorgon kommer kanske bli svårare för tydligen är måndag & fredagar dom "stressigaste" dagarna. Vi får väl se.

Sitter hemma hos putte nu, han ligger & kollar Mac G.. skoja, han ligger och sover på soffan, så söt (; Men nu ska jag ge mig iväg, take care så hörs vi nästa gång jag har en stund över att sitta vid datorn (:

BTW, fick mina pengar idag så det är minsann a happy day ! (:

TREVLIG HELG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0