Fredagen 10 December.


Ingen godmorgon. Visserligen är mina ögon inte så tunga längre och jag börjar vakna, men herre vad trött jag var idag. Vaknade nog upp i en insomning eller något för lätt var det inte att gå upp. Snoozade en kvart, aja baja!

Grillad macka till frukost, och ett glas oboy. Yum!
Jag äter inte frukost direkt jag vaknar för jag är hungrig, jag gör det för att jag måste. Så att jag orkar igenom dagen på jobbet utan något större att äta. Det blir för dyrt. Så bättre att äta mina viktiga mål hemma! (:

Låter som jag är jätte fattig för jag hela tiden snackar om att det är dyrt, jag har inte pengar och jag jag inte vill slösa. Faktan är enkel, jag sparar mig till något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0