Onsdagen 22 December.

Tänk, det är julafton i övermorgon :o  Har varit och lämnat lillebror i byn precis. Värmen ville inte gå upp i bilen, det kom bara kallluft så jag dog nästan. Påvägen hem blinka en lampa till och värmen var i topp, stannade. Kunde inte öppna motorhuven, lika bra insåg att jag inte hade någon vattenflaska anyway. Mobilen glömde jag hemma så ringa kunde jag inte. Väntade någon minut och slog på tenningen, men kolla där värmen hade sjunkit halvvägs så jag startade bilen och körde hem den lilla biten jag hade kvar. Wierd men hade väl frösit i motorn eller något.

Nu ska jag tillbaka ner under täcket, yum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0