Onsdagen 29 December.

Helt underbart, enda orden som behövs. God mat och ett gott sällskap. Underhållande konversationer och skratt. Det var väldigt längesen och därför så behövligt. Om ni vill ha mer än bara gåtor så åkte jag faktiskt till Frida och hälsade på idag, plockade upp Pernilla påvägen, vi körde fel två gånger innan vi äntligen kom in på rätt väg haha. Upp och hälsade sen drog vi och handlade och fixade käk. Käkade och efter en stund stack Sandra sen satt vi och snackade & kollade tv hela kvällen & lite in på natten. Mucho mysigt vill jag lova.

Mina vindrutetorkare har gett upp totalt, tur jag fick nya i julklapp så det blir fixa på dom nya efter man vaknat idag. Efter det så kommer jag även få besök idag, Natha kommer hit med Dobbie så får väl se hur Zindy reagerar men det går nog bra. Jag måste städa! -.-' haha.

Väntar dessutom på att min julklapp ska komma vilket gör att jag ska möblera om på rummet för att sängen ska komma rätt jämt till tvn som ska upp på väggen. Jodå, blir nog bra när det väl är färdigt.

Nu ska jag slänga tvätt i maskinen sen så blir det väl sängen, är ruskit trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0