Frusen själ uptinas med kaffe.

Sitter och värmer händerna på min kaffekopp för som vanligt så fryser jag. Vet inte om vi har oerhört kallt i vårt hus eller om jag har problem att hålla värmen i kroppen eller om jag är extremt känslig för det känns som det bara är jag som tycker att det är kallt.

Ja inte för man vågar öppna käften och säga att man fryser för då får "Gå ner och elda då" slängda i ansiktet men om folk hade lyssnat på mig hade dom för längesen slutat för då hade dom vetat att jag inte kan elda och inte vågar göra de.

Nej nu ska kaffet ner i magen och värma mig inifrån ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0