Jag längtar så.

Jag kan inte sova, är pigg som en lärka och vill ösa musiken och hoppa i sängen. Det är egentligen underligt hur jag alltid får energi till att vilja hoppa i sängen, sen gör jag det ifs inte. Är lite rädd om den stackaren den börjar bli sliten & gammal precis som jag.


Ligger och smsar med putte, drömmer mig bort till sommaren och alla roligheter man vill göra. Som alltid med sommaren så är det så mycket som ska göras men finns aldrig riktigt tid till allt. Sommaren 2010 är sommaren då jag ska maxa itu. Även om jag får jobb ska jag utnyttja sommaren till fullo.

Saker jag vill göra isommar;
Åka till stranden (för jag kan inte minnas att jag gjorde de 09, hade inte ens en bikini).
Massa grillkvällar med härligtfolk och öldrickande (cider går också bra).
Nattbada.
Iväg och tälta då även grillning, nattbad och dricka kommer in i bilden.
Iväg på någon roadtrip vänner imellan.
Semester.
Min utomlandsresa med Sandra.
Festa till tidig morgon.
Ligga och steka i solen i flera timmar.
Ha vattenkrig.
Spela minigolf.
Ölbrännboll.
Strandfest.
Tjäna pengar.
Ta massa bilder för minnenas skull.
Umgås och ha roligt med en massa människor.
Sola sola sola.

Ja listan kan egentligen bli väldigt lång eftersom sommaren är den tiden på året då man verkligen vill och kan göra en massa roliga saker. Framför allt vill jag att solen ska visa sig massor så man kan njuta av en riktig sommar.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0