Nyttigt kan vara gott.

Jennie kom över en sväng till innan för hon skulle be mamma om skjuts ner till byn så beklaga jag mig över att jag var sugen på de ena med de andra. Först banan & smält toblerone och sen morötter med dippa. Hade dock varken banan eller morötter så för gäves.

Men Jennie hon är bra hon, hon gick över för att hämta sin väska och samtidigt hämtade hon tre morötter till mig så jag skar upp det fint, tog några gurkbitar med bara för att testa men nej de hoppar jag över i fortsättningen inte alls lika gott..

Dock kom illamåendet tillbaka och återigen mår jag fett illa.

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0