Onsdagen 24 Februari.

4 days to go.

Snart helg och jag längtar så himla mycket, varför vet jag inte egentligen för så jävla bra kommer det inte bli. Just för att jag hoppas och önskar så innerligt kommer det säkert bli ännu sämre. Känner mig inte så positiv just nu, vissa saker biter på en och vill inte släppa en del känslor som tränger sig in i huvudet och leder till tankar som inte ens borde finnas.

Vissa känslor är tydligen odödliga, vissa tankar stärker sig & växer just utav dessa känslor och då blir allting helt plötsligt mycket värre. Att ständigt vara så nyfiken och måste veta allting gör ju att man tillslut finner sånt man egentligen inte ville hitta även ifall att det var sånt man letade efter.

Den som letar den hittar.

Var allt komifrån det vet jag inte men just nu känner jag mig bara down down down .. Fast i eftermiddag när jag vaknar, då är allt som bortblåst. Eller de är iallafall vad jag hoppas på, såklart.

Well tillbaka till SATC nu, godnatt!

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0