Är sex ett virus?

Eller kanske det är tvärtom?

För fick minsann virus på min dator nyligen, som vanligt för en olaglig gärning så det är säkert karma eller något men skit samma. Tog iallafall bort de trodde jag men de va klart inte uninstall-bart.. De installera om sig igen nästan direkt efter, som vanligt är de ett sånt antivirus program ååh blir så trött..

Iallafall sen tog jag fram systemåterställaren och ser ner på 'skrivbordet' dom där ikonerna ..

Så jag undrar om sex är ett virus eller virus är ett sex för varje gång jag får virus på min dator så kommer det alltid något med porr också. Förra gången klickades en massa porrsajter upp på datorn denna gången va de porrsajts ikoner. Kan undra vad det blir nästa gång..

Menar om jag velat ha sånt skit på datorn så hade jag väl fixat de frivilligt, vill inte gärna ha de påtvingat och dessutom stå ut med en konstig dator.. Tänk lite (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0