Dag fyra.

Och det går framåt, idag kunde jag äta nästan helt normalt. Dock ganska så lätt äten mat då det var potatismos & någonsorts korv/bacon'gryta'.  Dock vaknade jag med ont i tungan idag igen, den är lite svullen precis runt staven så övriga svullnaden har lagt sig. Bara några dagar till sen har jag förhoppningsvis inga problem kvar alls (;

Somnade ifrån 'Blind side' imorse då jag blev trött i ögonen, när jag vaknade idag startade jag filmen men hann inte se klart då maten var klar. Gick upp och åt, sen satte jag mig vid datorn och ugglade, haft ett litet besök av Jennie och sen var brushan hemma och jag prata lite med han.

Har skickat iväg inbjudningar till min födelsedag, vunnit mitt bud på tradera så jag iallafall har något att klä mig i. Musiken spelas och även idag är det bara två låtar jag har som går om & om..

Nu tänkte jag slänga mig i sängen och se klart på filmen sen vet jag inte. In & checka om det kommit ut några nya jobb att söka. Tills vidare, ha de bra! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0