Dags att köra.

Om kanske fem minuter eller något liknande ska jag sitta i bilen och köra mot Örkelljunga. Inhandla färg och slänga ett paket på lådan typ. Sen är det motorvägen hem till Sandra, its gonna be so much fun (:

Imorse började jag kolla på filmen The road men jag somnade tillslut ifrån den, och somnade även ifrån putte sen vaknade jag vid nio och läste godnatt sms'et och de va de sötaste jag läst ever (; Han kan verkligen få smilebinden att hitta till månen ibland alltså hihi..

Nej nu måste jag klä mig i andra kläder & göra mig redo för en dag med Sandra, vi hörs senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0