Får snart tjejbesök.

Jag har stått och gjort vid maten nu en stund och allting är typ redo, nu inväntar jag bara att Sandra, Frida och Pernilla ska anlända. Pratade med Sandra för en stund sen och då skulle dom lämna Coop så dom är väl här när som helst.

Väntar även på att överföringen till den externa hårddisken ska bli klar så jag kan koppla in de i tv-rummet för det är där vi ska va. Först äta god mat, dricka lite coca cola och sen kolla på film och snacka skit. En helt perfekt torsdag om jag får säga mitt (:

Om man då räknar bort kötiden till telia, för det är väl bip va alla ska ringa dom bara för att jag vill ringa dit och prata lite. Nåväl, får testa ringa imorgon igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0