Frusen som vanligt.

Mina händer & fötter vill verkligen inte hålla värmen kvar, känns som isbitar. Pga det så fryser jag smått hela jag så kommer väl även idag lägga mig i ett varmt bad, hade inte suttit fel iallafall.

Satt och åt kyckling, ris & currysås innan. Brände lite på tungan och gissar på att de va curryn som gjorde de men gick ändå ganska så bra att äta. Dock blev jag halvt om halvt ut tittad och folk bara skrattar åt mig hela tiden, men payback is a bitch så jag kommer ge dubbelt igen på My sen om ca fyra veckor när hon ska pierca sig (; höhö..

Känner mig orklös idag, ska dock fixa med tvätten, kolla jobb och ta ett bad. Annars sker nog inte så mycket på denna söndagskvist .. Man får lov att lata sig på söndagar utan dåligt samvete, de har jag sagt förut och håller kvar på ..

Måste också få skrillorna slipade i veckan så även jag kan ut och åka, känns så tråkigt att säga nej varje gång någon frågar om jag vill med o åka. Känns dock inte lönt att dra med ut för jag blir bara sur ifall jag ska glatta runder för jag inte får grepp om isen med skrillorna. Så tyrshov (stavning) snarast möjligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0