Humör: Trött.

Efter ett himla rännande fram och tillbaka till köket ihopp om att hitta något att äta tog jag två mackor och lite chili con carne iallafall. Så går allting i stöpet nu vet jag varför, men tror nog man skulle undvika de mest för de brändes på tungan. Idk, vår mat är inte såå stark så.

Men gick inte så lätt att äta, men ner gick de för jag gav inte upp idag. Har sett klart alla mina cougar town avsnitt och även sett ghost whisperer & dollhouse avsnitten jag fick i veckan så ja nu har jag inte något att roa mig med.

Får starta en film och försöka somna för något annat händer inte, fortsätter att säga värsta lördagen på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0