I brist på sömn.

Legat och kollat några avsnitt från serien 'Cougar Town' och måste säga att den är minsann roligare än 2½men, iallafall just inatt för som jag skrattar. Går någon förbi mitt rum måste dom tro jag fått fnatt som ligger och asflabbar sådär mitt inatten men ja serien är väldigt roande..

Sen kan jag inte sova heller, jag tänker för mycket på en hel hög av grejer. Måste dock somna snart då jag ska försöka komma upp tidigt och bege mig iväg. Jag hoppas att mobilen kommit så jag slipper slömobilen, vill inte ha den. Sen hade det varit väldigt kul om jag senare tagit ett steg längre och åkt in till stan och gjort vad jag vill..

Men men, återstår o se senare idag vad som sker och inte.. Tills vidare, godnatt & sovgott!

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0