Kvällsmat.

Nu ska jag gå och rota runder i kylskåpet, se vad jag blir sugen på och sen göra lite kvällsmat för magen känner sig halv tom och snart tror jag att jag kommer somna också. Förut, innan jag drack kaffet kändes det som jag hade kunnat somna under tiden fingrarna knappade på tangentbordet, alltså då är man trött haha..

Nu börjar de komma tillbaka igen, men nu är ändå klockan över 10 så då kan det vara okej att lägga sig i sängen, slå igång en film och hoppas att man inte somnar allt för snabbt, vill ju ändå ha lite sms-kontakt med putte först (;
Men först komma på kvällsmat och sen se hur länge jag stannar i vaket tillstånd, så om jag inte återkommer av rastlöshet eller skrivmani så passar jag på redan nu att säga godnatt, sov gott och allt sånt (:

P.S - Kan tycka att jag har bloggat väldigt bra idag, och inte bara om en massa onödigt svammel så denna dag har varit en bra bloggdag för mig. Tack & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0