Ladda batterierna.

Har fått i mig mat i magen, dock höll jag på att spy av en fettklump från baconbiten örk så spotta ut maten igen. Ja ibland kan jag vara lite äcklig men hellre de än spy va fan haha.. Sen gav jag de till Zindy och hon gillade ju de så ingen skada skedd haha..

Innan maten blev klar så åkte jag till Örkelljunga tankade bilen först då bensinlampan hunnit tändas, tog ut mina sista pengar fick jag veta. Nu ligger jag back 2.16kronor känns ju stabilt. Så nu vet ni hur fattig jag är. Drog till systembolaget och handlade dricka inför kvällen sen in till Coop för att köpa två paket mjölk ..

Nu ska jag snart gå och duscha för mina händer är extremt kalla, jo ruskit kallt ute. Händerna har varit som isbitar under tiden jag varit iväg för jag har nog dålig blodcirkulation för jag har alltid kalla händer & fötter. HM!

Musiken är igång och dunkar fint, så huvudet kommer istämning. Jo snart är det fest och grejer, det ska bli himla gött! Dock saknar jag redan putte :O what's that all about?


Fraajd, Sandra & Mysaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0