Meningen med livet.

Det är klart ingen vet egentligen och alla har väl olika meningar till vad man ska göra genom livet. Men jag tror att livet iaf till en liten del går ut på att ha mål att göra påvägen genom livet.

Jag känner mig inte vuxen just för att jag har ingen koll, jag har inget mål med livet men jag hade en gång i tiden ett mål. "Jag ska säsonga innan jag fyllt 25" så sa jag nog när jag var 18-19 någonting och jag var iväg i Bulgarien och säsongade innan jag ens hunnit fylla 20 så ja en liten bit i rätt riktining är jag väl. Eller något.

Men nu ska jag ta mig ikragen och på allvar fundera ut vad jag vill med mitt liv. Har redan kollat upp lite och funnit små stigar in men jag ska forska lite mer innan jag på allvar börjar.. Men snart så har man förhoppningsvis ett liv igen.


Apart of my life that changed me.. Bg 2007-08


Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

Väldigt bra skrivet!

2010-01-04 @ 12:37:12
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0