Min måndag.

Åkte och hämtade putte från jobbet inatt sen åkte vi hem till han och kollade på skräckfilmer tills dess att vi nästan somnade på soffan så fick förflytta oss till sovrummet och sova där istället..

Vaknade en aning sent idag haha, så det har mest blivit filmmys hela dagen. Detta fram tills dess att putte skulle börja jobba så körde och lämna han där påvägen hem och nu sitter jag bara och ugglar framför datorn i min nya mörkblåa kofta som jag också fick idag..

Hade tänkt starta en maskintvätt nu då jag knappt har några rena kläder kvar allting ligger i tvättkorgarna. Så är det när man knappt varit hemma något så nu ligger man 'efter' hehe..

Nej har inte så mycket mer än så att skriva just nu så återkommer kanske senare. Annars godkväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0