Snart midnatt.

Har inte hänt så himla mycket idag faktiskt.
Mest bara ugglat vid datorn, lyssnat på musik och spelat Bejeweled Blitz på FB. Några små msn-konversationer och också utspelats men inte så mycket..

Frös men kunde inte ta ett bad då vattnet var fes-ljummet så fick kliva ur igen, satte mig med en filt runt om mig och tände en massa ljus på rummet.

Fick kvällssällskap av Jennie en stund, så snackade vi lite. Satt på trappan och hade våra helt normala samtalsämnen haha. Normalast.se .. Sen närmade sig kl 9 och hon var tvungen att gå hem, skolan börjar imorgon ..

Satte igång filmen 'Year one', den var väl lite rolig men ändå inte så speciellt. Idk, den hade fått ett neutralt betyg av mig.. Orkar inte köra någon recension på filmen så ni får googla själva om ni inte redan vet vilken film det är.

Ska lägga mig under täcket och se på en ny film sen kanske man somnar tidigt idk, men hade varit väldigt skönt (:

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Känner absolut igen det där med att sitta i bil.. och formulera och tänka då :)

2010-01-10 @ 23:56:05
URL: http://myrannsarah.blogg.se/
Postat av: Mikalrachel

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-27 @ 10:43:05
URL: http://mikalrachel.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0