Tisdagen 26 Januari.

Idag var inte en lika bra dag tyvärr, var trött innan tolv men sen la jag mig i sängen och kollade på en film sen blev jag helt plötsligt pigg. Klockan passerade två och jag började bli lite trött så senare sa jag godnatt till putte och somnade väl ganska så snabbt efter de.

Larmen har ringt om vart annat sen klockan tio idag men ändå kom jag inte upp föräns vid tolv, jag orkade bara inte. Det var så varmt & skönt under täcket och eftersom jag sov så dåligt igår var jag värd detta ^^, Blev iaf inte längre än tolv så då är de okej, eller något..

Så nu ska jag duscha och städa lite sen kommer Sandra hit senare idag så ska hon sova här, blir nog väldigt skoj! Känns som det var ett tag sen vi sågs, sist var ju när hon fixade mitt hår och de va ju någon vecka sen nu. Vad som sker här får vi se, idk men blir nog bra.

Så Trevlig tisdag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0