Torsdagen 14 Januari.

Typ 6 veckor kvar tills jag fyller år, inte för det kanske är något tal att hurra för men det är ett år äldre på pappret. Jag blir gammal och kommer nog få ännu mer åldersnojja ^^,

Var halv trött innan klockan slagit tolv, nu sitter jag tre timmar förbi och är pigg. Kan inte somna, har sett tre missade Heroes avsnitt, har påbörjat filmen It's complicated efter det blir de The Stepfather. Hoppas innerligt jag somnat tills andra filmen slutat för jag orkar inte gå upp och starta ny film.

Vill sova tidigt så jag kommer upp relativt tidigt och kan beundra nya frillan, hinna bada & duscha länge sen iväg. Mycket man vill här i livet, bara tacka och buga för de man får och kämpa lite till för de där man inte fick.. Nej sängen lockar med de varma täcket, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0