Blir jobb även imorgon.

Det är väl de som är det tradiga med att vara anställd på manpower & gillebagaren att man får dagsschema bara. När jag kommer hem nu på kvällen är kolla mailen det första jag måste göra för att veta om det blir jobb imorgon eller inte och även om det är inte måste jag vara beredd vid telefonen ifall dom ringer in mig. PUH!!!

Men jag stod med på listan över att jobba eftermiddag imorgon också så det är ganska nice. I want the money så jag är ganska glad ändå (; Ändå en kort dag, börjar tjugo i tolv och slutar klockan sex. Visserligen tråkigt med typ en timmes städning men kan leva med de också (:

Gud vilken bra inställning jag fått helt plötsligt. 2-0 till mig & min awesomeness (;


Kommentarer
Postat av: Martinuna

Very informative...God Bless

2011-06-28 @ 07:18:47
URL: http://martinuna.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0