Från topp till tå.

Vaknade upp piggare än igår, åt frukost och det blev t.o.m två mackor PÅ MORGONEN :O !! :D och ett glas juice på det, gott! Dessutom hade jag mami som sällskap då hon också åt & hade sig inför jobb.

Åkte till jobb, bromsa för Bambi som var ute på äventyr och sen gasade jag vidare till jobb. In och börja jobba, packa kakor & lyfta lådor. Skaka kakor och prata mer än jag gjort under hela tiden jag jobbat där? :O Väldig trevlig dag på jobb idag vill jag lova. Sista timmen va dock seg för jag blev trött, dock inte som igår:P

Andra skiftet kom och bytte av oss, bytade om och hoppade in i bilen. Satt igång musiken, öste och körde hem.

Vill till Väla, hitta något wow-igt att ha på mig i helgen, kolla och bara chilla. Lillebror är efterbliven och vill inte följa med. "Det tar så långt tid, jag orkar inte". Nej nej men va oschysst då (; Försökte till och med muta med max-mat påvägen hem men hans svar var "Jag hatar Max, donken ska det vara" . Fasen. Är hungrig också, på max-burgare (; kunde dom inte byggt det ist för donken i skåneporten? hmm..

Nej om man skulle kört in själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0