Fullrullande schema.

Så jag gick upp klockan 5 imorse för att jag skulle vakna till liv innan jag körde till jobb, kan hedan efter gå upp tidigast kvart över för gud vilken dö tid, menar folk är inte vakna & så aktiva på FB ;P haha..

Jobbade från 6,25 - 13,45 mer eller mindre , efter det blev det en snabb sväng inom Netto för att handla keso. För det är gott, nyttigt och åter igen väldigt gott (;

Körde hem, pratade med Natta & senare lite med Sandra (:

Började med maten, tinade köttfärs, fräste köttfärs, gjorde köttfärsås och väntar på vattnet till mackisarna att koka. Sen blir det käka , mums! Kommer må illa, gör jag alltid av köttfärsås & makaroner, fråga mig inte varför för jag vet inte..

Efter det blir det en snabbdusch, fixning & trixning sen ska jag till Natta sen ikväll ska vi in till stan & kolla på fotbollsvm, är ju semifinal mellan Tyskland & Spanien.

Sen efter det är det köra hem & sova direkt för skulle gissa på en tidig morgon även imorgon (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0