Hemma från jobbet.

Har jag ifs varit i drygt en timme. Så himla nice, tiden från vi började till klockan fem gick iallafall jätte snabbt sen gick resten av tiden relativt snabbt och avslutade med storstädning som gick snabbt sen va de bara att gå hem. GÖTTT!!!!

Kom hem. Över till grannen en snabb sväng, ungdomarna (eller ja alla) dricker. Fusk att vissa har semester och kan gotta sig med alkohol varje kväll (morgon, lunch, eftermiddag och allt annat också). Hmm. Själv hoppas jag på förlängning och det verkar se ljust ut. Me like.

Gick hem. Fixade med räksallad och sitter nu här och ugglar. Har fortfarande inte kollat om jag är med på listan. Får kanske ta och göra det nu. Facebook går hett också, nej eller inte. Väldigt dött, som vanligt.

Orkar inte skriva..

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: alltså.. klart det är kul att jaga och bli jagad, men som du säger så brukar det till slut bara bli ett jävla jagande.. går överstyr och ja, blir inte som man hade tänkt.. själv vet jag knappt hur man är svår, jag bara är liksom!

2010-07-19 @ 22:29:33
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: exakt exakt ;) får hoppas någon gillar det dom ser och får bara :)

2010-07-19 @ 22:34:17
URL: http://joakimforsberg.se
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: för dig ja, inte för mig ;)

2010-07-19 @ 22:39:40
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0