Ibland är jag kär i mig själv.

Ibland får jag sådana impulser i kroppen och kan älska precis allt för stunden, får ett lyckorus som senare försvinner såklart men just i dom lägena så känner jag en kärlek till mig själv. För att jag mår bra och är glad (:

Jag har fått en sån extrem vilja till att åka till England i höst, jag vet inte var det kommer ifrån men det är väl för att jag verkligen vill komma ifrån Sverige en liten stund och för att jag vill göra något galet och det känns som att något galet hade hänt om jag åkt och hälsat på mina vänner där (: Jo så att det vill jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0