Me like.


Har suttit hos grannen i typ en timme, min huvudvärk har ständigt påmint mig om att imorgon är ännu en dag i helvetet. Okej kanske inte så illa mest bara att värmen verkligen tar på mig, trött & allmänt sleden. Icke att leka med.

Nåväl, gick över och Linus satt forfarande i sin extremt sexiga, baddräkt? Well vetifan vad det var men en borat-liknande-sak kan vi väl kalla de (; Lyssnade på roliga minnen från barndomen och lite sånt. Allmänt trevligt. En white russian slank ner och sen va jag klar för hemgång.

Ska ta upp min tvätt nu sen ska jag slänga mig i sängen och hoppas på en feting deckning för fan va jag är trött & huvudet spränger , I cant take it anymore! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0