Tisdagen 6 Juli.

Usch, har inte varit en rolig natt heller. Sovit dåligt ännu en natt, sista två timmarna har jag vaknat & halv sovit om vart annat. Jag mår illa sen går det över & håller på sådär, jävligt jobbigt. Dock friskanmälde jag mig igår just för att det var huvudvärken som fått mig att stanna hemma så kan inte ringa & sjukanmäla mig igen. Det känns för dumt så jag åker till jobbet & hoppas att jag klarar hela dagen. Gör jag inte så får jag ju åka hem men hellre försöker jag än ge upp från början. Jag är vuxen och har ett ansvar att ta, kan inte stanna hemma hela tiden. I need the money!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0