Utgång ikväll?

Jag väntar på att Sandra ska ringa mig så att jag kan ta ett snack med henne, kolla läget o så. Veta om hon ska jobba eller inte då vi har halv planerat att ses, ifall att hon är fri vill säga (:

Annars har ju en annan reservplan kommit upp och det är ju att dra hem till Jim på förfest och sen vidare ut i stan, visst hade det varit kul men känns som jag behöver en powernap, ett påfyllt kontokort och rena kläder. Så till att börja med ska jag tvätta lite ifall att det blir att man drar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0