Vilken jävla dag!

Alltså jag trivs på mitt jobb faktiskt, det är inte så illa men alltså vissa människor. Har gått & stört mig en aning på hur en viss person på jobbet beter sig mot mig, bara sura miner hela tiden och sånt orkar man inte med. Att hon sen hoppar på en utan anledning gör bara saken värre och jag trodde hon personligen inte tyckte om mig för hon verkar alltid så sur när hon pratar med en. Så gick & störde mig på de sista tiden..

Men när jag sista tiden stod och plockade kakor mittemot en annan tjej så pratade vi lite om det och började dela historier och skrattade en hel massa. Jo jag började nästan gråta, då kan jag säga att det var en himla bra avslutning av en varm & jobbig dag på jobbet (;

Där finns några personer som jag gillar väldigt mycket faktiskt, just för att dom sticker ut på de bra sättet mot mig. Me like ;D hihihi..

Nej inget mer jobb snack, nu ska jag fixa käk och bara ta det lugnt. Jobb igen imorgon (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0