It doesnt help to ignore.

Jag kanske inte är riktigt normal. Jag vet inte hur man gör när det tar slut, men att inte prata det hjälper inte mig någonstans. Jag får bara för mig en massa och mår dåligt, då är det bättre om man kan prata.

Menar att ignorera sina problem löser inte dom, så ser jag på detta också. Att komma över honom gör jag inte genom att ignorera honom. Det är väl egentligen bara tiden som kan hjälpa mig med det eftersom jag förra veckan mådde hur bra som helst och efter helgen har jag grävt ner mig i en grop och gråter igen.

Dock ska jag gräva mig ur den igen för jag gillar inte att må dåligt över sånt här. Jag vill vara glad för det är så jag mår som bäst. Jag är en glad & positivt person det är därför (och för att det bara är så) jag vet att jag kommer över detta någon gång. När det är rätt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0