Crazy eyes.


men jag lovar att jag är snäll.

Solen har ju varit framme idag så det har klart varit så att man har varit ute lite sådär ibland, kommit in igen. Varit totalt nollad känns det som, helt tom på känslor , jag känner mig som ett vandrande skal för min lust till allt är försvunnet. Jag orkar inte med sånt här , jag vill bara må bra igen.

Hade det funkat att bara hoppa på någon och känslorna hade försvunnit så hade jag gjort det för tre veckor sen för fan va detta känns meningslöst. Ibland mår jag så bra att det känns som allting är bra och att jag tagit mig ur sen kommer bara en liten jävla tanke in i huvudet och alla dom där stegen upp för stegen känns som bortblåsta för jag ligger nere på golvet och krälar igen. Känns så jävla patetiskt och jag hatar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0