Dont walk into my life,

if you plan on leaving.

Så jag har väl inte haft en så jätte bra dag sen jag kom hem, att kolla på Valentines day där folk är otrogna och folk gör slut och folk blir tillsammans och gullegull kanske inte var den bästa idéen. Fick pausa filmen för jag inte skulle smeta ut sminket, palla gråta. Jag ska bli stark, sluta va så känslig.

Bestämde iallafall mig för att inte låta dagen vara förstörd. Jag ska se klart filmen, starta musik sen ska jag hitta gårdagens flumm stämning, cause me like (;

Kommentarer
Postat av: Jessie

Han är inte värd dina tårar, han är bara ett barn fortfarande och ibland har jag frågat honom när han ska växa upp... Spriten och musiken är viktigare än något annat... du är en fin tjej, det gör ont som fan men inbilla dig ALDRIG att du står ensam, du förtjänar någon bättre...

2010-06-09 @ 13:35:48
Postat av: mysaan

Nej jag börjar också inse att jag är värd någon bättre, bara lite tråkigt för jag tycker ju fortfarande om han så himla mycket. Fast jag börjar komma på fötter igen, får bara lite svackor ibland men jag ser ljuset iallafall (:

2010-06-09 @ 14:10:52
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0