En sjuk dag ala mys hjärna.

Alltså jag vaknade nog upp med drömmen kvar i mig för jag vaknade upp kär mhaha.. Jo jo det är sant, sen har den känslan typ gett mig glädje hela dagen. Det sjukaste jag varit med om på länge vill jag påpeka, men väldigt nice!

När man jobbar på Gillebagaren och plockar kakor så blir det oftast så att man bara tänker en hel massa. Eftersom min första vecka var mycket om Han så förbluffa jag mig själv idag genom att inte tänka så mycket mer än "Jag tänker inte på Han idag". Fast det gick tyvärr över till annat och jag blev lite irreterad men började då sjunga.

"I am better then you, better then you. you hu hu .. Im better then you , better then you you huhu .."
I melodi; you're the one that I want. Ja jag vet inte hur det gick ihop riktigt men på jobbet började jag fan nästan dansa , log och skaka på huvudet tills jag kom på mig själv och la av ;P

Sa ju att min dag har varit helt magisk.

Allt för att jag igår gick och la mig med ett bättre humör, att jag bestämde att nu får det fan vara nog. De räcker, om Han kan slänga bort allt och gå vidare så lätt så är det nog inte ens värt att gråta över det..

Detta är precis som en dröm, den kan aldrig riktigt återberättas som man upplevde den så dagen låter inte så sjuk & magisk som den var för mig. Men jag lovar, jag har varit på topp och jag tänker fan stanna där ett tag. Inte låta saker ta på mig så himla mycket, jag har varit med om värre än såhär såklart jag kan vända andra kinden till, vi ska leva spontant och ha roligt (: wiiii.

Nåväl, hoppas ni njutit av solen. Kanske så att jag fått solsting? idk ;P

Ut med det gamla.

in med det nya

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är rätta takter.!

En annan har nästan gjort av med alla gulliga lappar som Sebastian skrev till mej. Man blir så glad när man känner att man klarar sej fruktansbra utan dom dära sakerna som påminner en. Keep your head up high, för det gör jag ;)

2010-06-30 @ 23:33:19
Postat av: mysaan

Sara; Jag förstår precis vad du menar, jag har en lapp kvar som sitter på min säng. Jag vågar inte ta ner den men den åker snart den också. Är inte så mycke lönt att ha kvar något som påminner en om något som inte kommer bli igen. De är skönt o höra, jag försöker jag också och än så länge så går det bra och jag hade tänkt och stanna här denna gången (:

2010-06-30 @ 23:43:37
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0