Fredagen 18 Juni.

Godnatt.

Det blev en lite halvt om halvt kränge dag idag känns det som. Åt mat innan jag lämnade huset. Kom hem till Sandra och där bjöds det på lite läsk och vi satt vid bordet och pratade och skrattade .. Trevligt värre, sen begav vi oss ner till Frida på hennes jobb.

Klockan närmade sig slutet på hennes arbetspass och vi stack till Eriks lanthandel och handlade lite sen mötte vi upp Frida på hennes parkering. Stack upp till henne och hon bakade tårta. Vi traggade, hon wokade lite mat och vi åt. Sen satte vi oss och traggade lite mer i soffan. Väntade in Danne och sen åt vi tårta.

Blev sledna och det var dags att åka hem, hem till Sandra hämtade min bil och sen körde jag lagligt hem hela vägen. Just för att försöka på bilen att dricka mindre soppa. Men det är något fel på värmepumpen i bilen så den går på kallstart hela tiden och dricker mer än vanligt. Hm.

Suttit vid datorn ett tag och dessutom hittat en film som jag tyckte verkade kunna va bra och lite sorglig också just för hunden som blev skjuten .. Ni kan se trailern här om ni vill. Sen vill jag dessutom passa på att säga godnatt så hörs vi senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0