Fredagen 25 Juni.

Så nu tänker jag lämna torsdagen bakom mig och inta sängen för gud vad tröttheten kom över mig helt plötsligt. Har skrattat, diskuterat och pratat hela kvällen tillsammans med lillebror, syrran och sällskapet på fyra-fem extra personer. Trevligt.

Inte ens en cider slank ner i min mage, det behövdes inte. Kvällen funkade ändå men dock gillade jag inte musiken som spelades. Inte alls något jag är van att festa till så fick helt fel stämning men sen snackades det en hel del om konstiga saker som heller inte gav någon feststämning direkt så det matchade väl antar jag haha..

Men som sagt så ska jag försöka kolla scrubs och somna till oväsnet utanför mitt rum. Det är sån jävla hårdrocks sak där dom bara skriker och slår på instrumenten som om dom ska se vem som kan slå och döna mest. Ingen hitt att försöka somna, känner inte lugnet i kroppen direkt men förhoppningsvis lyckas tröttheten slå ut mig och få mig att somna ändå. Eller får man hoppas att gästerna snart beger sig hem så att vårat hus överröstas av tystheten (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0