Inte långt kvar tills alla kommer.

Jag & lillebror har kört på bra teamwork. Fixat ut en del grejer, satt iordning, ut med musik osv osv. Sen åkte vi ner till byn för jag såg att jag inte hade några vanliga strumpbyxor, svart passar inte till klädvalet jag har så fick gasa ner. Åt choklad påvägen hem, mådde illa när jag kom innan för dörren. Satte mig vid datorn lite, tog en dusch. Försökte mig på wax on, wax off men ska nog göras när man inte behöver stressa så blev bara halvdant får göra det bättre nästa gång haha..

Nu ska jag föna håret, sminka mig och sen är jag redo för att börja dricka, välkomna hit gästerna och äta mat. Mm mm mm, smörgåstårta :D

Trevlig helg! (:

Kommentarer
Postat av: Patrikmolly

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 07:58:52
URL: http://patrikmolly.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0