Kvällsmat & Smallville.

Höll på att skriva Farmville, vad det nu hade med saken att göra. Det slutade jag spela när jag nådde lv 70 och det inte fanns mer då. Tänkte att nu hade jag min chans att lägga de skitet bakom mig. Orkar inte med sånna spel, man blir ju beroende och slutar leva på riktigt :P typ..

Nej men har kokat ägg idag igen så ska fixa mina mackor sen ska jag starta Smallville och kolla på det tills jag ska sova. Alltså klockan har snart hunnit bli 12 och jag har inte hunnit så mycket sen jag kom hem, jävla tur man inte ska jobba förmiddag imorgon det hade ju aldrig funkat. Man hinner ju inte lugna ner sig och få sömn innan man ska upp igen, puh.

Fortfarande ruskit varm så får ta en snabbdusch aswell för har ju inte lyft röven många gånger sen jag kom hem, enbart för att koka mina ägg ;P haha..

Men trevlig kväll på er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0