Spontan fest en tisdag.

Jag hade ju väldigt svårt att hitta någon villig att hämta mig igår så jag gav upp, klädde på mig joggingbyxor och poppade popcorn och startade scrubs. Så ringer Nathalie och frågar om jag kunde fixa skjuts, men så sa hon att jag bara behövde ta mig dit sen kunde jag sova där, blev överglad.

Bytade om, packade ner drickan sen gasade jag iväg till Bjuv samtidigt som jag skickade mina pang-på-sms . Va dock tvungen att skita i att svara i sista så jag kunde sluta tänka på de så att kvällen inte skulle bli förstöd av min över känslighet.

Dock funkade det jätte bra, kom dit första jag gjorde va att shotta jäger och en cider senare kände jag mig nästan lullig hahaha så går det när man inte druckit på länge. Drack massa cider, snackade utbildningar, förhållande och avslut, massa annat kul, sjöng lite till gitarrspelande och när man kände sig någerlunda lullig nog så lyckades nathalie få mig att snurra på stripstången , hahaha. Va ganska kul (; Får nog skaffa mig en ;P

Kvällen avslutades i soffan och jag deckade fan nästan så jävla trött jag var. Vat uppe sen halv 6 så jag fick va trött. Sällskapet begav sig och vi bäddade bäddsoffan sen somnade jag på tre röda. Vaknade i förmiddags och var bakis, neeeeej! tänkte jag .

När vi äntligen gick upp (jävligt skönt med sovmorgon måste jag säga) så degade vi på soffan, beställde pizza och sen degade vi på soffan hela dagen. Kollade fotbollen och halv sov på soffan. Gick en runda med Dobbie, ja jävlar va skönt det var ute på kvällen, riktigt varmt.

Upp och snackade och kollade fotbollsnacket ett tag till sen stack jag hemåt. In på netto, köpte frukost och hustler sen stod jag fan i kö i kanske 20 minuter för dom hade en kassa öppen :/ Dö trist, inom Frendo och köpte en festis ..

Hem och nu sitter jag här, snart kvällsmat, borsta tänderna och sen isäng och kolla scrubs sen sova, ska upp 5 imorgonbitti för jag börjar jobba klockan 6 för morgondagen räknas som en fredag , dock är dagen kort för jag slutar tjugo i tolv så det är ju himla skönt.

Ska dock ta tagen i akt och städa och tvätta annars har jag nog inget kul att ha på mig i helgen haha..

Nej men jag älskar sånt spontant för då gör man det man är sugen på, planerade saker kanske känns bra när det planeras men när dagen kommer kanske suget försvunnit och då är de inte lika kul utan halvt om halvt påtvingat så mer spontant och mindre planerat. Så ska jag leva mitt liv, för då mår jag nog bäst tror jag! (:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Detta gillas starkt!! hihi <3

2010-06-24 @ 00:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0