Tisdagen 29 Juni.

Godmiddag, snart iallafall.

Solen skiner på och jag hade tänkt gå ut en sväng nu innan jag ska börja jobba. Vet inte riktigt vad jag ska äta till middag men får nog ta med något tuggbart till jobbet också för att stilla magens behov..

Drömde återigen om den där killen som är totalt out of limit för mig nu. Jag hade min chans med han två eller tre gånger så det är totalt förbjudet nu, men drömmar är helt okej dom med (; mahaha..

Annars, åka till jobb om två timmar. Slita och hålla på i den här värmen, jo jag älskar det. NOT. Men återigen så måste det ju göras och jag tar på mig det för jag behöver pengar. Dock mer vätska OCH mina värktabletter med så att det inte blir en repris på gårdagens slut. Huvudvärk är inget jag föredrar så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0