Middagen är påbörjad.

Var sugen på ugnsbakad lax som vanligt men hade varken creme fraiche eller löjrom så sket sig. Men tittade i kylen & frysen så bestämde mig för att göra potatis & fiskpinnar, det är gott ibland de med och nu är jag helt plötsligt jätte sugen på det. Vilket är en bra sak (:

Något som inte är så bra & roligt är den obehagliga känslan precis innan man ska nysa, den sitter i näsan hela tiden och därför trycker jag på näsan för att slippa nysa vilket har lett till att jag har ont i benet där. Snart bryter jag väl näsbenet också om jag inte lägger ner..

Vet jag klagar jätte mycket, men det får jag göra. Snart blir jag frisk igen och då slutar jag klaga (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0